Moduler i kurset

12 komprimerede moduler med alt det essentielle, som du skal vide for at komme i gang med Facebook-annoncering med profitable resultater.

Kurset vil både være egnet til dig, der aldrig har arbejdet med Facebook-annoncering før, og dig der har erfaring, men (endnu) ikke er ekspert.

Kort introduktion til hvem jeg er og min baggrund indenfor Facebook annoncering

Kursets opbygning

Læringsloopet

Gennemgang af hele Teachable

Skabelon: Fradrag

Hvad er Facebook- og Instagram-annoncering?

3 myter omkring Facebook- og Instagram annoncering

Hvis du vil have succes, skal du kende Facebooks mål

Hvordan fungerer aktionen på Facebook?

Hvad er læringsfasen på Facebook?

iOS 14.5 – Det skal du vide til fra starten af

Hvad må du ikke gøre på Facebook

2.1 (LIVE): Hvad er din Facebook Business Manager? (1:48)

2.2 (LIVE): Hvordan får du styr på din virksomhedsindstillinger? (2:02)

2.3 (LIVE): Hvordan opretter du en annoncekonti (1:25)

2.4 (LIVE): Hvordan kobler du din Facebook-side og Instagram-konto til din Facebook Business Manager (1:17)

2.5 (LIVE): Hvordan du finder faktura? (1:05)

2.6 (LIVE): Hvordan du opsætter betaling på din annoncekonti? (1:05)

2.7 (LIVE): Hvordan du finder din annoncekonti? (0:36)

2.8 (LIVE): Hvordan du finder dine målgrupper? (0:38)

2.9 (LIVE): Hvordan invitere du til din Facebook Business Manager? (2:55)

Opsummering & Lektier

3.1 (Præsentation): Lad os få styr på din tracking (6:09)

3.2 (LIVE): Hvordan opretter og implementere du din Facebook-pixel + Conversion API (WordPress) (5:34)

3.3 (LIVE): Hvordan opretter og implementere du din Facebook-pixel + Conversion API (Shopify) (2:32)

3.4 (LIVE): Hvordan verificerer du dit domæne? (2:29)

3.5 (LIVE): Hvordan opsætter du Aggregerede hændelsesmålinger? (3:00)

3.6 (LIVE): Hvordan opsætter du automatisk avanceret matching? (1:37)

Opsummering & Lektier

Skabelon: Tjekliste til tracking

4.1 (LIVE): Opsætning af dit produktkatalog (WordPress) (4:35)

4.2 (LIVE): Opsætning af dit produktkatalog (Andre systemer) (0:43)

Opsummering & Lektier 

5.1 (Præsentation): Lad os få styr på dine målgrupper (7:37)

5.2 (LIVE): Gemte målgrupper (3:15)

5.3 (LIVE): Brugerdefinerede målgrupper (3:56)

5.4 (LIVE): Kopimålgrupper målgrupper (2:36)

Opsummering & Lektier

Skabelon: Målgrupper

6.1 (Præsentation): Find målet med din kampagne (5:43)

6.2 (LIVE): Gennemgang af alle kampagnemålsætninger (3:33)

Opsummering & Lektier

7.1 (Præsentation): Kampagnestruktur (9:29)

7.2 (LIVE): Gennemgang af Upperfunnel (0:53)

7.3 (LIVE): Gennemgang af Bottom Funnel (0:57)

7.4 (LIVE): Gennemgang af DPA (1:48)

Opsummering & Lektier

8.0 (Præsentation): Hvordan laver du vinderannoncer? (16:04)

Opsummering & Lektier

Skabeloner: 
Tekstskabelon
Copywriting framework
Korrekte formater
Den gode video

9.1 (Guide): Inden du starter på din opsætning (2:26)

9.2 (LIVE): Opsætning af Upperfunnel (13:02)

9.3 (LIVE): Opsætning af Bottom Funnel (7:35)

9.4 (LIVE): Opsætning af DPA (Kun hvis du har en webshop) (5:45)

Opsummering & Lektier

Skabelon: Tjekliste til en komplet opsætning

10.1 (LIVE): Hvordan sætter du dine KPI’er op i annonceadministratoren (3:52)

10.2 (LIVE): Eksempel på måling af en virksomheds performance (5:08)

Opsummering & Lektier

Skabelon: Tilpasset kolonner (KPI’er)

11.1 (Præsentation): Hvordan vedligeholder du dine annoncer? (4:59)

11.2 (LIVE): Hvordan vil jeg anbefale dig, at du skifter dine annoncer? (2:27)

Opsummering & Lektier

(Præsentation): Hvordan fungerer Draft-princippet? (3:02)

(LIVE): Opsætning efter Draft-princippet (4:51)

(Præsentation): Introduktion til Offline Conversions (2:36)

(LIVE): Opsætning af Offline Conversions (Shopify) (10:41)

(LIVE): Opsætning af Offline Conversions (WooCommerce) (9:17)

Skabeloner:
Opsætning af offline conversions (Shopify)
Opsætning af offline conversions (WooCommerce)

(Præsentation): Hvordan fungerer Facebook Lead Ads? (2:01)

(LIVE): Hvordan opretter du en Lead-annonce (4:43)

(LIVE): Hvordan kobler du din Lead-annonce op med Klaviyo (3:20)

(LIVE): Hvordan anvender du regler effektivt? (2:54)

Kun 5.995 kr. for de første 50, der køber

“Det var så fedt at gennemfører kurset, og nu stå tilbage med et certifikat der har styrket mit CV og evner inden for Facebook-annoncering. Kan klart anbefales til andre”

Er du stadig i tvivl, om det er det rigtige for dig?

When an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. 

Step-by-step kursus i Facebook annoncering

Personlig sparring og rådgivning fra mig

Livstidsadgang (Gratis adgang til alle nye opdateringer)

Shopping Basket

Se min gratis træning på 26 minutter, hvor jeg gennemgår hvad, der skal til for, at du får succes med Facebook-annoncering.

Ved tilmelding accepterer du at modtage e-mails med viden om Facebook-annoncering. Jeg sender kun e-mails, som jeg selv ville ønske at modtage, og du kan altid afmelde igen.

Modtag adgang til kurset den 1. september 2022. Udfyld nedenstående formular. Efterfølgende vil du modtage en bekræftelse i din Early Bird plads og få tilsendt en faktura. 

Få Early Bird pladser tilbage

Kurset koster kun ca. 3000 kr. efter skattefradrag.
Skabelon til at få fradrag findes i kurset.

Se min gratis træning på 26 minutter, hvor jeg gennemgår hvad, der skal til for, at du får succes med Facebook-annoncering.

Ved tilmelding accepterer du at modtage e-mails med viden om Facebook-annoncering. Jeg sender kun e-mails, som jeg selv ville ønske at modtage, og du kan altid afmelde igen.