11 komprimerede moduler med 44 videoer der indeholder alt det essentielle, som du skal vide for at få succes med Facebook-annoncering og profitable resultater.
Udover modulerne, får du også adgang til 1-1 personlig sparring med mig.
Kort introduktion til hvem jeg er og min baggrund inden for Facebook annoncering
Kursets opbygning
Læringsloopet
Gennemgang af hele Teachable
Skabelon: Fradrag
Hvad er Facebook- og Instagram-annoncering?
3 myter omkring Facebook- og Instagram annoncering
Hvis du vil have succes, skal du kende Facebooks mål
Hvordan fungerer aktionen på Facebook?
Hvad er læringsfasen på Facebook?
iOS 14.5 – Det skal du vide fra starten af
Hvad må du ikke gøre på Facebook?
2.1 (LIVE): Hvad er din Facebook Business Manager? (1:48)
2.2 (LIVE): Hvordan får du styr på dine virksomhedsindstillinger? (2:02)
2.3 (LIVE): Hvordan opretter du en annoncekonti? (1:25)
2.4 (LIVE): Hvordan kobler du din Facebook-side og Instagram-konto til din Facebook Business Manager? (1:17)
2.5 (LIVE): Hvordan du finder faktura (1:05)
2.6 (LIVE): Hvordan du opsætter betaling på din annoncekonti (1:05)
2.7 (LIVE): Hvordan du finder din annoncekonti (0:36)
2.8 (LIVE): Hvordan du finder dine målgrupper (0:38)
2.9 (LIVE): Hvordan inviterer du til din Facebook Business Manager? (2:55)
Opsummering & Lektier
3.1 (Præsentation): Lad os få styr på din tracking (6:09)
3.2 (LIVE): Hvordan opretter og implementerer du din Facebook-pixel + Conversion API (WordPress)? (5:34)
3.3 (LIVE): Hvordan opretter og implementerer du din Facebook-pixel + Conversion API (Shopify)? (2:32)
3.4 (LIVE): Hvordan verificerer du dit domæne? (2:29)
3.5 (LIVE): Hvordan opsætter du Aggregerede hændelsesmålinger? (3:00)
3.6 (LIVE): Hvordan opsætter du automatisk avanceret matching? (1:37)
Opsummering & Lektier
Skabelon: Tjekliste til tracking
4.1 (LIVE): Opsætning af dit produktkatalog (WordPress) (4:35)
4.2 (LIVE): Opsætning af dit produktkatalog (Andre systemer) (0:43)
Opsummering & Lektier
5.1 (Præsentation): Lad os få styr på dine målgrupper (7:37)
5.2 (LIVE): Gemte målgrupper (3:15)
5.3 (LIVE): Brugerdefinerede målgrupper (3:56)
5.4 (LIVE): Kopimålgrupper målgrupper (2:36)
Opsummering & Lektier
Skabelon: Målgrupper
6.1 (Præsentation): Find målet med din kampagne (5:43)
6.2 (LIVE): Gennemgang af alle kampagnemålsætninger (3:33)
Opsummering & Lektier
7.1 (Præsentation): Kampagnestruktur (9:29)
7.2 (LIVE): Gennemgang af Upperfunnel (0:53)
7.3 (LIVE): Gennemgang af Bottom Funnel (0:57)
7.4 (LIVE): Gennemgang af DPA (1:48)
Opsummering & Lektier
8.0 (Præsentation): Hvordan laver du vinderannoncer? (16:04)
Opsummering & Lektier
Skabeloner:
Tekstskabelon
Copywriting framework
Korrekte formater
Den gode video
9.1 (Guide): Inden du starter på din opsætning (2:26)
9.2 (LIVE): Opsætning af Upperfunnel (13:02)
9.3 (LIVE): Opsætning af Bottom Funnel (7:35)
9.4 (LIVE): Opsætning af DPA (Kun hvis du har en webshop) (5:45)
Opsummering & Lektier
Skabelon: Tjekliste til en komplet opsætning
10.1 (LIVE): Hvordan sætter du dine KPI’er op i annonceadministratoren? (3:52)
10.2 (LIVE): Eksempel på måling af en virksomheds performance (5:08)
Opsummering & Lektier
Skabelon: Tilpasset kolonner (KPI’er)
11.1 (Præsentation): Hvordan vedligeholder du dine annoncer? (4:59)
11.2 (LIVE): Hvordan vil jeg anbefale dig, at du skifter dine annoncer? (2:27)
Opsummering & Lektier
(Præsentation): Hvordan fungerer Draft-princippet? (3:02)
(LIVE): Opsætning efter Draft-princippet (4:51)
(Præsentation): Introduktion til Offline Conversions (2:36)
(LIVE): Opsætning af Offline Conversions (Shopify) (10:41)
(LIVE): Opsætning af Offline Conversions (WooCommerce) (9:17)
Skabeloner:
Opsætning af Offline Conversions (Shopify)
Opsætning af Offline Conversions (WooCommerce)
(Præsentation): Hvordan fungerer Facebook Lead Ads? (2:01)
(LIVE): Hvordan opretter du en Lead-annonce (4:43)
(LIVE): Hvordan kobler du din Lead-annonce op med Klaviyo? (3:20)
(LIVE): Hvordan anvender du regler effektivt? (2:54)
“Det var så fedt at gennemfører kurset, og nu stå tilbage med et certifikat der har styrket mit CV og evner inden for Facebook-annoncering. Kan klart anbefales til andre”
When an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged.
Step-by-step kursus i Facebook annoncering
Personlig sparring og rådgivning fra mig
Livstidsadgang (Gratis adgang til alle nye opdateringer)
Er du en del af kurset, kan du logge direkte ind på knappen herunder.
Nissen Group ApS (CVR: 43240676)
Tlf. +45 2064 5786
C. A. Olesens Gade 4, 1.
9000 Aalborg
Se min gratis demo på 17 minutter, hvor jeg gennemgår hvad, der skal til for, at du får succes som marketingkonsulent med Facebook Ads.
Ved tilmelding accepterer du at modtage e-mails med viden om Facebook-annoncering. Jeg sender kun e-mails, som jeg selv ville ønske at modtage, og du kan altid afmelde igen.