Lær at sælge med Facebook og Instagram annoncering

Et komplet kursus til dig, der én gang for alle, vil have succes med annoncering på Facebook og Instagram.

Du får al den viden og alle de værktøjer, som du skal bruge for at lykkes, om det så er mere salg, flere kunder eller flere leads i din virksomhed.

Step-by-step kursus i Facebook annoncering

Personlig sparring og rådgivning fra mig

Early bird pris: 5.995 kr. (Gælder de første 50 pladser)

Hvem er mit Online Facebook Kursus
relevant for?

Den ambitiøse ejer/ansatte i en mindre virksomhed

Hvis du vil være selvkørende uden at skulle bruge dyre bureauer eller konsulenter, så du får mest muligt ud af dine penge.

Marketingkonsulenten, der vil blive (endnu) skarpere

Hvis du er en marketingkonsulent, der gerne vil rykke dine kompetencer til højeste niveau, så du kan tilbyde det allerbedste til dine kunder.

Dig, der vil styrke dit CV inden for betalt annoncering

Gennem kurset får du konkrete hands-on færdigheder, som du kan bruge til at skabe værdi på din nuværende eller næste arbejdsplads.

Virksomheder som jeg har hulpet

Kan du nikke genkendende til følgende udfordringer?

Typiske udfordringer

Du har tidligere brændt penge af på Facebook-annoncering uden succes.

Du har måske endda prøvet bureau eller konsulenter.

Du synes, at det er overskueligt med online annoncering.

Du er i tvivl om Facebook-annoncering overhovedet virker for din virksomhed.

Mine løsninger til dig

Step-by-step kursus i Facebook annoncering, der sørger for, at dine penge bliver brugt profitabelt.

Personlig sparring og rådgivning fra mig, så du altid kan få hjælp, hvis du går i stå.

Gennemgang af Facebooks annonceværktøj fra A til Z, komprimeret til det allervigtigte for dig.

Hjælp til at måle på resultaterne og optimere, så du løbende opnår fremgang og vækst.

Play Video

“Emil er utroligt behagelig og dygtig, hvilket gjorde det til en superfed oplevelse, hvor der var mulighed for at gå mere hands-on til værks – hvilket jeg altid har manglet ved deltagelse ved forskellige konferencer og oplæg!”

Lotte Blåbjerg Kristensen

Communications manager, CAP Partner

Play Video
Play Video

“Emil lærte mig at sætte annoncer op selvstændigt, så jeg efterfølgende selv kan gøre det for vores kunder. Efterfølgende har Emil været en god sparringspartner, og slipper ikke en”

Caroline Teilmann

Marketingkonsulent, Bording

Play Video

“Arbejder du også som marketingkonsulent, og ønsker du at blive den bedste til Facebook, så kan jeg helt klart anbefale Emils kursus inden for Facebook og Instagram-annoncering”

Viktor Mangor

Selvstændig, Mangor Marketing

Play Video

Kurset koster kun ca. 3000 kr. efter skattefradrag. Skabelon til at få fradrag findes i kurset.

Hvem er din underviser, og hvorfor skal du høre på mig?

Efter at have arbejdet mange mange timer i Facebooks maskinrum i de sidste 4 år, har jeg lært hvert et hjørne at kende. Jeg har lavet alle tænkelige fejl, som jeg lærer dig at undgå.

I dag driver jeg bureauet Nissen&Co, hvor vi sidder 4 personer fuldtid med annoncering på Facebook og Google.

Brugt +40 mio. kr. profitabelt på Facebook-annoncering.

Hjulpet +95 virksomheder med annoncering fra en lang række brancher, både nationalt og internationalt.

Undervist fysisk og digital +50 gange i Facebook-annoncering.

Hvordan sikrer jeg, at du lærer mest
muligt med kurset?

Konkrete step-by-step videoer du kan følge

Færdiglavede skabeloner, du kan bruge

Gratis rådgivning og sparring med mig

Hvilke færdigheder har du, når du har
taget kurset?

Forståelse Facebook-annoncering og dets facetter. Både teoretisk, men også i praksis.

I stand til at opsætte fundamentet for profitabel annoncering: tracking, data mm.

Du kan lave kampagner med optimal kampagnestruktur, målgrupper og budskaber.

Du bliver i stand til løbende at evaluere resultaterne af din annoncering.

Du forstår, hvordan du skal optimere og vedligeholde din annoncering.

Kurset bliver løbende opdateret, så du er sikker på altid at være med på den nyeste viden.

Play Video

“Hands-on og konkret kursus, hvor jeg har lært selv at sætte alt annoncering op inde i Facebooks Business Manager. Kan klart anbefales til andre der ønsker at blive dygtig til Facebook og Instagram annoncering.”

Mathias Reberholt

Indehaver, VisuTask

Men nu er du måske nysgerrig på hvilke videoer
kurset indeholder?

12 komprimerede moduler med alt det essentielle, som du skal vide for at komme i gang med Facebook-annoncering med profitable resultater.

Kurset vil både være egnet til dig, der aldrig har arbejdet med Facebook-annoncering før, og dig der har erfaring, men (endnu) ikke er ekspert.

Kort introduktion til hvem jeg er og min baggrund indenfor Facebook annoncering

Kursets opbygning

Læringsloopet

Gennemgang af hele Teachable

Skabelon: Fradrag

Hvad er Facebook- og Instagram-annoncering?

3 myter omkring Facebook- og Instagram annoncering

Hvis du vil have succes, skal du kende Facebooks mål

Hvordan fungerer aktionen på Facebook?

Hvad er læringsfasen på Facebook?

iOS 14.5 – Det skal du vide til fra starten af

Hvad må du ikke gøre på Facebook

2.1 (LIVE): Hvad er din Facebook Business Manager? (1:48)

2.2 (LIVE): Hvordan får du styr på din virksomhedsindstillinger? (2:02)

2.3 (LIVE): Hvordan opretter du en annoncekonti (1:25)

2.4 (LIVE): Hvordan kobler du din Facebook-side og Instagram-konto til din Facebook Business Manager (1:17)

2.5 (LIVE): Hvordan du finder faktura? (1:05)

2.6 (LIVE): Hvordan du opsætter betaling på din annoncekonti? (1:05)

2.7 (LIVE): Hvordan du finder din annoncekonti? (0:36)

2.8 (LIVE): Hvordan du finder dine målgrupper? (0:38)

2.9 (LIVE): Hvordan invitere du til din Facebook Business Manager? (2:55)

Opsummering & Lektier

3.1 (Præsentation): Lad os få styr på din tracking (6:09)

3.2 (LIVE): Hvordan opretter og implementere du din Facebook-pixel + Conversion API (WordPress) (5:34)

3.3 (LIVE): Hvordan opretter og implementere du din Facebook-pixel + Conversion API (Shopify) (2:32)

3.4 (LIVE): Hvordan verificerer du dit domæne? (2:29)

3.5 (LIVE): Hvordan opsætter du Aggregerede hændelsesmålinger? (3:00)

3.6 (LIVE): Hvordan opsætter du automatisk avanceret matching? (1:37)

Opsummering & Lektier

Skabelon: Tjekliste til tracking

4.1 (LIVE): Opsætning af dit produktkatalog (WordPress) (4:35)

4.2 (LIVE): Opsætning af dit produktkatalog (Andre systemer) (0:43)

Opsummering & Lektier 

5.1 (Præsentation): Lad os få styr på dine målgrupper (7:37)

5.2 (LIVE): Gemte målgrupper (3:15)

5.3 (LIVE): Brugerdefinerede målgrupper (3:56)

5.4 (LIVE): Kopimålgrupper målgrupper (2:36)

Opsummering & Lektier

Skabelon: Målgrupper

6.1 (Præsentation): Find målet med din kampagne (5:43)

6.2 (LIVE): Gennemgang af alle kampagnemålsætninger (3:33)

Opsummering & Lektier

7.1 (Præsentation): Kampagnestruktur (9:29)

7.2 (LIVE): Gennemgang af Upperfunnel (0:53)

7.3 (LIVE): Gennemgang af Bottom Funnel (0:57)

7.4 (LIVE): Gennemgang af DPA (1:48)

Opsummering & Lektier

8.0 (Præsentation): Hvordan laver du vinderannoncer? (16:04)

Opsummering & Lektier

Skabeloner: 
Tekstskabelon
Copywriting framework
Korrekte formater
Den gode video

9.1 (Guide): Inden du starter på din opsætning (2:26)

9.2 (LIVE): Opsætning af Upperfunnel (13:02)

9.3 (LIVE): Opsætning af Bottom Funnel (7:35)

9.4 (LIVE): Opsætning af DPA (Kun hvis du har en webshop) (5:45)

Opsummering & Lektier

Skabelon: Tjekliste til en komplet opsætning

10.1 (LIVE): Hvordan sætter du dine KPI’er op i annonceadministratoren (3:52)

10.2 (LIVE): Eksempel på måling af en virksomheds performance (5:08)

Opsummering & Lektier

Skabelon: Tilpasset kolonner (KPI’er)

11.1 (Præsentation): Hvordan vedligeholder du dine annoncer? (4:59)

11.2 (LIVE): Hvordan vil jeg anbefale dig, at du skifter dine annoncer? (2:27)

Opsummering & Lektier

(Præsentation): Hvordan fungerer Draft-princippet? (3:02)

(LIVE): Opsætning efter Draft-princippet (4:51)

(Præsentation): Introduktion til Offline Conversions (2:36)

(LIVE): Opsætning af Offline Conversions (Shopify) (10:41)

(LIVE): Opsætning af Offline Conversions (WooCommerce) (9:17)

Skabeloner:
Opsætning af offline conversions (Shopify)
Opsætning af offline conversions (WooCommerce)

(Præsentation): Hvordan fungerer Facebook Lead Ads? (2:01)

(LIVE): Hvordan opretter du en Lead-annonce (4:43)

(LIVE): Hvordan kobler du din Lead-annonce op med Klaviyo (3:20)

(LIVE): Hvordan anvender du regler effektivt? (2:54)

Kun 5.995 kr. for de første 50 der køber

Kurset koster kun ca. 3000 kr. efter skattefradrag. Skabelon til at få fradrag findes i kurset.

Få et personligt certifikat efter endt kursus

“Det var så fedt at gennemføre kurset, og nu stå tilbage med et certifikat der har styrket mit CV og evner inden for Facebook-annoncering. Kan klart anbefales til andre”

Caroline Teilmann

Marketingkonsulent, Bording

“Emil er utroligt behagelig og dygtig, hvilket gjorde det til en superfed oplevelse, hvor der var mulighed for at gå mere hands-on til værks – hvilket jeg altid har manglet ved deltagelse ved forskellige konferencer og oplæg!”

Lotte Blåbjerg Kristensen

Communications manager, CAP Partner

Er du stadig i tvivl om det er det rigtige for dig?

Hvis du stadig er i tvivl, om kurset er det rette for dig, er du meget velkommen til enten at sende mig en e-mail på kontakt@emilnissen.dk eller booke et uforpligtende møde i min kalender ved at trykke nedenfor.

Step-by-step kursus i Facebook annoncering

Personlig sparring og rådgivning fra mig

Early bird pris: 5.995 kr. (Gælder de første 50 pladser)

Efter og skattefradrag svarer det til kun ca. 3000 kr. Skabelon til at få fradrag findes i kurset. 

Hvis du stadigvæk er i tvivl, så læs med her

Nej, det er ikke noget krav, at du har erfaring med Facebook-annoncering inden kurset. Jeg kommer til at klæde dig rigtig godt på. Du kan forvente at få gennemgående teoretisk og praktisk erfaring, som du allerede fra samme dag kan implementere i din egen virksomhed.

Nej, det gør det ikke. Facebook-annoncering kan virke uoverskueligt, men i mit kursus har jeg kogt alt ned til det vigtigste, og jeg bruger relaterbare eksempler, så du hurtigt får en forståelse af, hvordan Facebook fungerer. Efterfølgende vil du sidde tilbage med følelse af, at “det var sgu da meget nemt at komme i gang med”, som en anden kursist så fint har sagt.

Efter kurset kan du forvente at have en gennemgående forståelse af, hvordan Facebook tænker, og hvordan du laver de bedste annoncer. Målet med kurset er, at du efterfølgende selv kan navigere rundt i Facebooks Business Manager og lave de rette kampagner, hvor du er sikker på, at dine penge bliver brugt korrekt. Alt den viden, som jeg giver ud til kurset, er indsamlet over flere år. Derudover har jeg alene i 2021 brugt +10.000.000 kr. i annoncebudget for at opnå den viden, som du får med.

Kurset tager kun én eftermiddag at gennemføre. Det er altså ikke et kursus på 30 timer, hvor du kører træt allerede halvvejs. Jeg har kogt det hele ned til det allervigtigste, så du kun hører på de vigtige ting, der skal sikre dig, at du bliver selvkørende.

Både og. Du kan sagtens stadigvæk have et marketingbureau, hvor du med din nye erfaring efter kurset kan spille dem endnu bedre, da du nu selv har fået en forståelse af, hvad der rent faktisk bliver lavet. Kurset er dog mest henvendt til dem, som ønsker at stå for deres egen markedsføring i en periode.

Nej, desværre. Det er ikke ren magi. Jeg giver dig alle de færdigheder, som du har brug for, for at du kan opsætte de rigtige annoncer, som rammer lige præcis din målgruppe. Om din målgruppe køber efter dine annoncer er sat op, er baseret på dine produkter/ydelser. Hvis du har et godt produkt med en god efterspørgsel, så er jeg sikker på, at du vil opleve en markant stigning i din omsætning.

Ja, efter kurset modtager du et personligt bevis, som du kan bruge på dit CV. Beviset indeholder en beskrivelse af, hvad du har gennemført, og hvilke færdigheder som du har opnået, efter at du har taget kurset. Se et eksempel her.

Du har adgang til kurset for evigt. Det vil sige, at alle nye opdateringer, skabeloner og lignende er med i prisen. Løbende vil jeg indsamle feedback på, hvad der mangler, og hvad der eventuelt kan forbedres, hvorefter jeg vil få det produceret. Dette medfører, at du får et kursus, som ikke bliver outdated efter få måneder.

Hvis du oplever udfordringer undervejs, er du altid velkommen til at kontakte mig. Jeg vil altid hjælpe dig så godt, som jeg kan. Du skal se mig som en ekstern sparringspartner, der hjælper dig igennem hele kurset, så du har den bedst mulige chance for at få succes med din markedsføring.

Nej, det gør det ikke. Det kan stadigvæk give god mening, selvom du bruger ned til 10 kr. om dagen. Jeg anbefaler altid at starte lavt og få noget erfaring, hvorefter du så løbende kan skrue op, i takt med at omsætningen stiger tilsvarende.

Ja, jeg har tilfredsgaranti. Hvis du ikke er tilfreds, kan du inden for 14 dage få alle dine penge refunderet. Den eneste forudsætning er, at du ikke har set mere end 30% af hele kurset.

Det er både Facebook og Instagram, som du lærer om i kurset. Facebook ejer Instagram, så når jeg skriver Facebook-annoncering, så er det både Facebook og Instagram, jeg refererer til.

Kurset passer til enhver virksomhed eller person, som ønsker at dygtiggøre sig inden for Facebook. Det kan være, at du lige har startet en virksomhed, men har brug for at lære, hvordan du sælger dine produkter/ydelser gennem Facebook. Det kan også være, at du arbejder som konsulent og gerne vil gøre dit produkt endnu bedre. Hvis du stadigvæk er i tvivl, om kurset er relevant for dig, er du altid meget velkommen til at booke en uforpligtende samtale med mig her.

Ja, det kan du tro. Inde i kurset gennemgår jeg, hvordan du kan få fradraget, og jeg har lavet en skabelon, som du kan tage udgangspunkt i.

Ja, det kan de. Hvis de sender en e-mail til kontakt@emilnissen.dk, så får jeg fremsendt en faktura, og så kan du få adgang til kurset.

Hvis i ønsker en licens, som i kan bruge til at oplære nye medarbejdere, så send mig en e-mail på kontakt@emilnissen.dk. Så kan vi tage en dialog omkring det og finde en løsning, som passer bedst til jer.

Hvis i ønsker at bruge kurset til undervisning, så send mig en e-mail på kontakt@emilnissen.dk. Så kan vi tage en dialog omkring det og finde en løsning, som passer bedst til jer.

Kurset koster lige nu grundet Early-bird 5.995 kr. ekskl. moms. Efter Early-bird vil prisen være 8.995 kr. ekskl. moms. Hvis du ønsker adgang til kurset, kan du købe det direkte her.

Shopping Basket

Se min gratis træning på 26 minutter, hvor jeg gennemgår hvad, der skal til for, at du får succes med Facebook-annoncering.

Ved tilmelding accepterer du at modtage e-mails med viden om Facebook-annoncering. Jeg sender kun e-mails, som jeg selv ville ønske at modtage, og du kan altid afmelde igen.

Få Early Bird pladser tilbage

Kurset koster kun ca. 3000 kr. efter skattefradrag.
Skabelon til at få fradrag findes i kurset.

Se min gratis træning på 26 minutter, hvor jeg gennemgår hvad, der skal til for, at du får succes med Facebook-annoncering.

Ved tilmelding accepterer du at modtage e-mails med viden om Facebook-annoncering. Jeg sender kun e-mails, som jeg selv ville ønske at modtage, og du kan altid afmelde igen.