Online Facebook Kursus

Early bird pris: 5.995,- (Gælder for de første 50)

(Pris efter offentliggørelse 8.995,-)

Step-by-step kursus I Facebook-annoncering

Personlig sparring og rådgivning fra mig

Livstidsadgang (Gratis adgang til alle nye opdateringer)

Men du tænker måske, om kurset er relevant for dig?

Du ønsker konkrete videoer, der viser dig, hvordan du får succes med Facebook-annoncering, uden at det tager 30 timer. Hele kurset her kan gennemgøres på en eftermiddag.

Du har startet din virksomhed, men du synes, det er svært at sælge dine ydelser/produkter og vil derfor gerne lære, hvordan du gør det igennem Facebook- og Instagram-annoncering.

Du arbejder som marketingkonsulent, men føler ikke, at du er 100% sikker i, hvordan du opretter de bedste målgrupper, annoncer og strategier på Facebook.

Mere end "endnu" bare et online kursus

Hør det fra andre, jeg har afholdt kurser for

Play Video

“Emil er utroligt behagelig og dygtig, hvilket gjorde det til en superfed oplevelse, hvor der var mulighed for at gå mere hands-on til værks – hvilket jeg altid har manglet ved deltagelse ved forskellige konferencer og oplæg!”

Lotte Blåbjerg Kristensen

Communications manager, CAP Partner

Play Video
Play Video

“Hands-on og konkret kursus, hvor jeg har lært selv at sætte alt annoncering op inde i Facebooks Business Manager. Kan klart anbefales til andre der ønsker at blive dygtig til Facebook og Instagram annoncering.”

Mathias Reberholt

Indehaver, VisuTask

Play Video

“Hvis du arbejder som marketingkonsulent, og gerne vil lære at håndtere større budgetter og alt omkring kampagnerstruktur, copy-writing, så kan kurset helt klart anbefales”

Viktor Mangor

CEO af Mangor Marketing

Play Video

Men nu er du måske nysgerrig på, hvilke videoer
kurset indeholder?

Hvad er Facebook- og Instagram-annoncering?

3 myter omkring Facebook- og Instagram-annoncering

Hvis du vil have succes, skal du kende Facebooks mål

Hvordan fungerer auktionen på Facebook?

Hvad er læringsfasen på Facebook?

iOS 14.5 – Det skal du vide fra starten af

Hvad må du ikke gøre på Facebook

2.1 (LIVE): Hvad er din Facebook Business Manager?

2.2 (LIVE): Hvordan opretter du din Facebook Business Manager?

2.3 (LIVE): Hvordan opretter du din Facebookside?

2.4 (LIVE): Hvordan opretter du din Instagram-konti?

2.5 (LIVE): Hvordan slår du Totrinsgodkendelse til?

2.6 (LIVE): Hvordan finder du faktura?

2.7 (LIVE): Hvordan opsætter du betaling på din annoncekonti?

2.8 (LIVE): Hvordan finder du din annoncekonti?

2.9 (LIVE): Hvordan finder du dine målgrupper?

2.10 (LIVE): Hvordan kobler du din Facebookside til din Facebook Business Manager?

2.11 (LIVE): Hvordan kobler du din Instagram-konti til din Facebook Business Manager?

2.12 (LIVE): Hvordan finder du dine virksomhedsindstillinger?

3.1 (Præsentation): Lad os få styr på din tracking

3.2 (LIVE): Hvordan opretter og implementerer du din Facebook-pixel + Conversion API (WordPress)?

3.3 (LIVE): Hvordan opretter og implementerer du din Facebook-pixel + Conversion API (Shopify)?

3.4 (LIVE): Hvordan opretter og implementerer du din Facebook-pixel + Conversion API (DanDomain)?

3.5 (LIVE): Hvordan opretter og implementerer du din Facebook-pixel + Conversion API (Andre systemer)?

3.6 (LIVE): Hvordan verificerer du dit domæne?

3.7 (LIVE): Hvordan opsætter du Aggregerede hændelsesmålinger?

3.8 (LIVE): Hvordan opsætter du automatisk avanceret matching?

4.1 (LIVE): Opsætning af dit produktkatalog (WordPress)

4.2 (LIVE): Opsætning af dit produktkatalog (Shopify)

4.3 (LIVE): Opsætning af dit produktkatalog (DanDomain)

4.4 (LIVE: Opsætning af dit produktkatalog (Andre systemer)

5.1 (Præsentation): Lad os få styr på dine målgrupper

5.2 (LIVE): Gemte målgrupper

5.3 (LIVE): Brugerdefinerede målgrupper

5.4 (LIVE): Kopimålgrupper målgrupper

6.1 (Præsentation): Find målet med din kampagne

6.2 (LIVE): Gennemgang af alle kampagnemålsætninger

7.1 (LIVE): Gennemgang af Upperfunnel

7.2 (LIVE): Gennemgang af Bottom Funnel

7.3 (LIVE): Gennemgang af DPA

8.0 (Præsentation): Hvordan laver du vinderannoncer?

 

9.1 (LIVE): Opsætning af Upperfunnel

9.2 (LIVE): Opsætning af Bottom Funnel

9.3 (LIVE): Opsætning af DPA (Kun hvis du har en webshop)

10.1 (LIVE): Hvordan sætter du dine KPI’er op i annonceadministratoren?

11.1 (Præsentation): Hvordan vedligeholder du dine annoncer?

11.2 (LIVE): Hvordan vil jeg anbefale dig, at du skifter dine annoncer?

(LIVE): Opsætning efter Draft-princippet

(LIVE): Opsætning af offline konverteringer (WooCommerce)

(LIVE): Opsætning af offline konverteringer (Shopify)

(Præsentation): Hvordan fungerer Facebook Lead Ads?

(LIVE): Sådan sætter du en Zapier-konto op

(LIVE): Hvordan opretter du en Lead-annonce?

(LIVE): Hvordan kobler du din Lead-annonce op med Mailchimp/Klaviyo?

(LIVE): Hvordan kobler du din Lead-annonce op, hvis du ikke har Mailchimp/Klaviyo?

(LIVE): Hvordan anvender du regler effektivt?

(LIVE): Arbejd effektiv i Facebook Business Manager

Ønsker du at få adgang som en del af de første?

Modtag adgang til kurset den 1. september 2022. Udfyld nedenstående formular. Efterfølgende vil du modtage en bekræftelse i din Early Bird plads og få tilsendt en faktura. 

Se min gratis træning på 26 minutter, hvor jeg gennemgår hvad, der skal til for, at du får succes med Facebook-annoncering.

Ved tilmelding accepterer du at modtage e-mails med viden om Facebook-annoncering. Jeg sender kun e-mails, som jeg selv ville ønske at modtage, og du kan altid afmelde igen.

Få Early Bird pladser tilbage

Kurset koster kun ca. 3000 kr. efter skattefradrag.
Skabelon til at få fradrag findes i kurset.

Se min gratis træning på 26 minutter, hvor jeg gennemgår hvad, der skal til for, at du får succes med Facebook-annoncering.

Ved tilmelding accepterer du at modtage e-mails med viden om Facebook-annoncering. Jeg sender kun e-mails, som jeg selv ville ønske at modtage, og du kan altid afmelde igen.