Relevant kursus, som dine medarbejdere
vil elske at dykke ned i

Ønsker du at klæde dine medarbejdere bedre på inden for Facebook- og Instagram annoncering, så er jeg sikker på, at en virksomhedslicens kunne passe godt ind. Kurset giver et stabilt fundament inden for Facebook- og Instagram annoncering

Lad dine medarbejdere få de rigtige værktøjer

Kurset er bygget op som et konkret step-by-step kursus, der viser dine medarbejdere, hvordan de sætter de rigtige kampagner, målgrupper og annoncer op. Kurset giver altså alt, hvad der skal til for at få succes med Facebook- og Instagram annoncering

Skabeloner, som kan bruges internt

I kurset har jeg samlet en masse skabeloner, som gør arbejdet sjovere og nemmere at implementere i jeres forretning. Ønskes der yderligere skabeloner, kan dette aftales indbyrdes.

Altid opdateret indhold og nyeste viden

Kurset vil løbende blive opdateret, så I altid kan følge med i udviklingen. Det gør også, at dine medarbejdere vil blive firstmovers og altid skabe mest mulig værdi.

Virksomheder som jeg har hulpet

Den billige, men effektive læringsmodel

Kurset gør, at du ikke skal bruge interne ressourcer på at oplære medarbejdere inden for Facebook- og Instagram annoncering. Kurset klæder din(e) medarbejdere godt på, så de selv kan håndtere annonceringen i praksis. Udover det, så bliver jeg også en tæt sparringspartner i det videre forløb, som er en del af den pris der betales.

Play Video

“Emil lærte mig at sætte annoncer op selvstændigt, så jeg efterfølgende selv kan gøre det for vores kunder. Efterfølgende har Emil været en god sparringspartner, og slipper ikke en”

Caroline Teilmann

Marketingkonsulent, Bording

Hvem er din underviser, og hvorfor skal du høre på mig?

Efter at have arbejdet mange mange timer i Facebooks maskinrum i de sidste 4 år, har jeg lært hvert et hjørne at kende. Jeg har lavet alle tænkelige fejl, som jeg lærer dig at undgå.

I dag driver jeg bureauet Nissen&Co, hvor vi sidder 4 personer fuldtid med annoncering på Facebook og Google.

Brugt +40 mio. kr. profitabelt på Facebook-annoncering.

Hjulpet +95 virksomheder med annoncering fra en lang række brancher, både nationalt og internationalt.

Undervist fysisk og digital +50 gange i Facebook-annoncering.

Hvilke færdigheder har din medarbejder(e), når de har
taget kurset?

Forståelse Facebook-annoncering og dets facetter. Både teoretisk, men også i praksis.

I stand til at opsætte fundamentet for profitabel annoncering: tracking, data mm.

Du kan lave kampagner med optimal kampagnestruktur, målgrupper og budskaber.

Du bliver i stand til løbende at evaluere resultaterne af din annoncering.

Foreståelse for hvordan en Facebook konto skal optimeres og vedligeholdes.

Kurset bliver løbende opdateret, så du er sikker på altid at være med på den nyeste viden.

Men nu er du måske nysgerrig på hvilke videoer
kurset indeholder?

12 komprimerede moduler med alt det essentielle, som du skal vide for at komme i gang med Facebook-annoncering med profitable resultater.

Kurset vil både være egnet til dig, der aldrig har arbejdet med Facebook-annoncering før, og dig der har erfaring, men (endnu) ikke er ekspert.

Kort introduktion til hvem jeg er og min baggrund indenfor Facebook annoncering

Kursets opbygning

Læringsloopet

Gennemgang af hele Teachable

Skabelon: Fradrag

Hvad er Facebook- og Instagram-annoncering?

3 myter omkring Facebook- og Instagram annoncering

Hvis du vil have succes, skal du kende Facebooks mål

Hvordan fungerer aktionen på Facebook?

Hvad er læringsfasen på Facebook?

iOS 14.5 – Det skal du vide til fra starten af

Hvad må du ikke gøre på Facebook

2.1 (LIVE): Hvad er din Facebook Business Manager? (1:48)

2.2 (LIVE): Hvordan får du styr på din virksomhedsindstillinger? (2:02)

2.3 (LIVE): Hvordan opretter du en annoncekonti (1:25)

2.4 (LIVE): Hvordan kobler du din Facebook-side og Instagram-konto til din Facebook Business Manager (1:17)

2.5 (LIVE): Hvordan du finder faktura? (1:05)

2.6 (LIVE): Hvordan du opsætter betaling på din annoncekonti? (1:05)

2.7 (LIVE): Hvordan du finder din annoncekonti? (0:36)

2.8 (LIVE): Hvordan du finder dine målgrupper? (0:38)

2.9 (LIVE): Hvordan invitere du til din Facebook Business Manager? (2:55)

Opsummering & Lektier

3.1 (Præsentation): Lad os få styr på din tracking (6:09)

3.2 (LIVE): Hvordan opretter og implementere du din Facebook-pixel + Conversion API (WordPress) (5:34)

3.3 (LIVE): Hvordan opretter og implementere du din Facebook-pixel + Conversion API (Shopify) (2:32)

3.4 (LIVE): Hvordan verificerer du dit domæne? (2:29)

3.5 (LIVE): Hvordan opsætter du Aggregerede hændelsesmålinger? (3:00)

3.6 (LIVE): Hvordan opsætter du automatisk avanceret matching? (1:37)

Opsummering & Lektier

Skabelon: Tjekliste til tracking

4.1 (LIVE): Opsætning af dit produktkatalog (WordPress) (4:35)

4.2 (LIVE): Opsætning af dit produktkatalog (Andre systemer) (0:43)

Opsummering & Lektier 

5.1 (Præsentation): Lad os få styr på dine målgrupper (7:37)

5.2 (LIVE): Gemte målgrupper (3:15)

5.3 (LIVE): Brugerdefinerede målgrupper (3:56)

5.4 (LIVE): Kopimålgrupper målgrupper (2:36)

Opsummering & Lektier

Skabelon: Målgrupper

6.1 (Præsentation): Find målet med din kampagne (5:43)

6.2 (LIVE): Gennemgang af alle kampagnemålsætninger (3:33)

Opsummering & Lektier

7.1 (Præsentation): Kampagnestruktur (9:29)

7.2 (LIVE): Gennemgang af Upperfunnel (0:53)

7.3 (LIVE): Gennemgang af Bottom Funnel (0:57)

7.4 (LIVE): Gennemgang af DPA (1:48)

Opsummering & Lektier

8.0 (Præsentation): Hvordan laver du vinderannoncer? (16:04)

Opsummering & Lektier

Skabeloner: 
Tekstskabelon
Copywriting framework
Korrekte formater
Den gode video

9.1 (Guide): Inden du starter på din opsætning (2:26)

9.2 (LIVE): Opsætning af Upperfunnel (13:02)

9.3 (LIVE): Opsætning af Bottom Funnel (7:35)

9.4 (LIVE): Opsætning af DPA (Kun hvis du har en webshop) (5:45)

Opsummering & Lektier

Skabelon: Tjekliste til en komplet opsætning

10.1 (LIVE): Hvordan sætter du dine KPI’er op i annonceadministratoren (3:52)

10.2 (LIVE): Eksempel på måling af en virksomheds performance (5:08)

Opsummering & Lektier

Skabelon: Tilpasset kolonner (KPI’er)

11.1 (Præsentation): Hvordan vedligeholder du dine annoncer? (4:59)

11.2 (LIVE): Hvordan vil jeg anbefale dig, at du skifter dine annoncer? (2:27)

Opsummering & Lektier

(Præsentation): Hvordan fungerer Draft-princippet? (3:02)

(LIVE): Opsætning efter Draft-princippet (4:51)

(Præsentation): Introduktion til Offline Conversions (2:36)

(LIVE): Opsætning af Offline Conversions (Shopify) (10:41)

(LIVE): Opsætning af Offline Conversions (WooCommerce) (9:17)

Skabeloner:
Opsætning af offline conversions (Shopify)
Opsætning af offline conversions (WooCommerce)

(Præsentation): Hvordan fungerer Facebook Lead Ads? (2:01)

(LIVE): Hvordan opretter du en Lead-annonce (4:43)

(LIVE): Hvordan kobler du din Lead-annonce op med Klaviyo (3:20)

(LIVE): Hvordan anvender du regler effektivt? (2:54)

“Det var så fedt at gennemføre kurset, og nu stå tilbage med et certifikat der har styrket mit CV og evner inden for Facebook-annoncering. Kan klart anbefales til andre”

Ønsker du at høre mere?

Hvis du ønsker at høre mere, kan du udfylde formularen og give mig lidt mere viden omkring din virksomhed. Når jeg har modtaget det, vender jeg retur med en skræddersyet pris og en løsning til jeres virksomhed. Du er også altid velkommen til at booke et møde, hvor vi kan tage en snak omkring det hele.

Kontaktformular for virksomhedsaftale

Shopping Basket

Se min gratis træning på 26 minutter, hvor jeg gennemgår hvad, der skal til for, at du får succes med Facebook-annoncering.

Ved tilmelding accepterer du at modtage e-mails med viden om Facebook-annoncering. Jeg sender kun e-mails, som jeg selv ville ønske at modtage, og du kan altid afmelde igen.

Få Early Bird pladser tilbage

Kurset koster kun ca. 3000 kr. efter skattefradrag.
Skabelon til at få fradrag findes i kurset.

Se min gratis træning på 26 minutter, hvor jeg gennemgår hvad, der skal til for, at du får succes med Facebook-annoncering.

Ved tilmelding accepterer du at modtage e-mails med viden om Facebook-annoncering. Jeg sender kun e-mails, som jeg selv ville ønske at modtage, og du kan altid afmelde igen.